Pilotem na den UL - Příbram Příbram

Pilotem na den UL - Příbram




TENTO ZÁŽITEK PROBÍHÁ NA LETIŠTI příbram. LÉTÁME ULL  

DÉLKA LETU  60 MINUT.

Staň se na hodinu pilotem reálného sportovního motorového letounu. Spolu s instruktorem prožiješ svůj hodinový let, kdy sám budeš pilotovat přes některá vybraná letiště. Trasa letu z Příbrami po dalších letištích v rámci hodinu dlouhého letu, zpět na Příbram. Představte si let z bývalého "záložního" armádního letiště v Příbrami dále údolím Vltavy na jih na sportovní letiště ve Strakonicích a přes Blatnou a Březnici zpět na Příbram. Čekají vás tři starty spolu s třemi přistáními.

Instruktor, zkušený pilot, bude Váš let pozorně sledovat a zároveň instruovat po celou dobu letu a v případě potřeby kdykoliv do řízení zasáhne či převezme řízení.

Není to první krok k tomu stát se v budoucnu opravdu pilotem?  Zkuste to!

- 60' minut letu = 60' pilotáže

- 3 vzlety, 3 přistání

- moderní letoun ATEC Faeta 321 NG  z roku 2016

- létáme celý rok

Uvidíte pod sebou krásná jihočeská města, nekonečné množství jihočeských rybníků a před sebou panorama hřebenů Šumavy. Čeká vás 60’minut dlouhý let, tři starty spolu s třemi přistáními. Instruktor, zkušený pilot, bude Váš let pozorně sledovat a zároveň instruovat po celou dobu letu a v případě potřeby kdykoliv do řízení zasáhne či převezme řízení. Trasu letu je možno kdykoliv „modifikovat“ dle požadavku klienta, případně z důvodu počasí změnit trasu letu.

Doprovod:  vítán - zázemí pro doprovod. Do letounu smí jen držitel poukazu

Doporučené oblečení: pohodlné oblečení s ohledem na roční období

Zdravotní předpoklady příjemce služby pro čerpání služby: příznivý zdravotní stav, let nebude umožněn zájemci u kterého panuje podezření na užití alkoholu nebo jiných návykových látek

Potřebné vybavení a dokumenty zajišťované příjemcem služby: zážitkový poukaz v tištěné podobě - předkládá se pilotovi před letem

Poznámka: Minimální výška pro absolvování zážitku je 140 cm. Max. hmotnost zájemce 130 kg. Letouny jsou vytápěné a létají po celý rok. Počasí má vždy vliv na konečném provedení letu, o kterém rozhoduje velitel letounu (pilot instruktor). Let se plánuje předem bez ohledu na výhled počasí, aktuálnost letu se potvrzuje před cestou na letiště.